PC

Igårkväll var vi på PC och firade Birgitta som fyllt 50 år!  
Mamma har nog världens bästa och roligaste kollegor, ett riktigt härligt och galet gäng ♥ Tack för att jag fick hänga med, ni röjer mer än många :) Och jag har en massa tokiga foton som jag inte vågar lägga ut på bloggen haha Kan tänka mig att det är många som har ont i huvudet idag! ;)





Gittan som fyllt år och Ingrid



Anki, Ingrid och mamma



Jag skålar med mammas trevliga chef Ingemar från Kalmar
Vi var nyktra och höll ställningen :)



Benny underhöll med gitarren





Peter och Svärdan





Jag messade dit min bästis Patrick också ♥ Får alltid lika ont i magen av
alla skrattanfall som han framkallar!!!



Patricks söta flickvän Sandra











Johan Stenström spelade en massa bra låtar under kvällen



Mamma och Helle-Pelle rockade loss!



Kommentarer:

1 Magnus:

Hej Frida !

Tack för senast..Visst hade vi roligt L

Hoppas vi hörs o se snart..

Hälsa Robban

2 frida:

Hej snygging!

tack själv, det var verkligen roligt! Ni är så roliga att umgås med :)

Robbie hälsar tillbaka



kram kram

3 Ellinor:

Hittade min Kalmarkollega=) ser ut som en trevlig kväll!



Kram!

Kommentera här: