Guldknappen 2010

Helgen var toppen på många sätt! Mamma var hos oss hela helgen, jag kunde äta lunch för första gången på många, många veckor, Hanna kom och hälsade på och jag mådde så bra att jag tom kunde gå på Guldknappen!! Det är mammas och min tradition för 5e året i rad. Detta året hölls galan på Fotografiska på söder och det bjöds på god mat, en massa champagne (vitamin well för mig), tävlingar och modevisning. Det var ju Hope som vann i år och Efva Attling tog hem priset för Guldknappen Accessoar. Annika Lantz var konfrencier och hon var så himla söt tycker jag! Tyvärr fick jag inte så bra bilder på modevisningen men några bilder från kvällen blev det iaf!



Den här klänningen av glasögon skulle nog göra succé på Stockholms uteställen!



Min fina mamma!





Alla var så uppklädda och fina.









Utanför Fotografiska.



Fick en fin goodiebag där det bla var produkter från Max Factor. Det här läppglanset
Experience är min nya favorit!



Tycker om den här nyansen samt att läppglanset både gav färg och glans!

Kommentera här: