Välkommen våran baby Elliot

♥ Söndagen den 13 februari kl 16.31 föddes våran lilla Elliot. En helt underbar liten grabb! Det var en fantastisk upplevelse. Personalen på Karolinska i Solna är sådana otroliga änglar  och tog hand om oss så bra att jag kan tänka mig göra om det snart igen :) Jag kände på mig hela tiden att bebisen skulle komma tidigare än beräknat. Allt började fredagen innan med att vattnet gick och det var precis som på film! Vi sprang runt som yra höns och Robban råkade kliva i fostervattnet som var överallt! Och att få tag på taxi var helt omöjligt och inga bussar gick det heller eftersom det snöade. Så vi stod ute i snöstormen och försökte stanna en taxi samtidigt som vattnet forsade och jag lipade och var nästan hysterisk. Tillslut fick vi iallafall tag på en ledig taxi och begav oss till KS. Sen hände inget mer så vi fick åka hem igen och komma tillbaka dan efter och ytterligare en dag senare föddes lilla Elliot. Jag är så full av känslor att jag skulle kunna skriva en hel bok om det här men det får bli den här kortfattade versionen. Vi alla mår bra och är så lyckliga ♥



Baby Elliot ♥

Kommentarer:

1 Cilia:

Åh vilken sötnos!!! Är så glad för er skull. Hoppas att jag får se honom innan han är alltför stor, vill ju gosa!!!!!

2 Magnus:

GRATTIS !!



Stort grattis till er båda...

Grattis till Eliot som får så goa föräldrar..

Ha det jättebra hela familjen :)

Kram Manus

3 Frida:

Tack så mycket! Till påsk flyger vi hem till Ronneby för att leta påskägg :) Då får ni gosa med honom! Kram Frida

4 Ell:

Vilken goding! Förstår att du hade panik, inte kul o stå där i snöstormen... Kram!

5 Sara:

Yes! Jag paxar Elliot i påsk :-) Nä, men hoppas vi hinner ses då, vill träffa er sockersöte lille gosse! Puss o kram!

Kommentera här: