fredag 30 september

Vart tog solen vägen??? Idag är det helt disigt ute men väldigt fint ändå. Jag har sån beslutsångest!! Egentligen hade vi planerat att åka upp till Sthlm i eftermiddag men jag vill stanna här hemma i helgen också!!! Planet går inte förrän 16.40 så jag har lite tid till att bestämma hur vi ska göra. 
Nu väntar jag på att lilla skrutten ska vakna så vi kan gå ner till stan en runda.

Igår åkte mamma, Elliot och jag ut till Lindö och gick promenad vid havet. Så himla underbart! Tills vi blev omringade av kossor!!! Både mamma och jag är livrädda för kor! Vi lösgjorde Elliot från selen i vagnen och tog upp honom ifall vi skulle bli tvungna att springa fort.. Men som tur var så va de inte så intresserade av oss. Men mitt hjärta slog i 170!! Tänk om de hade börjat rusa emot oss! Elliot bara skrattade åt dom :)

Underbart ute vid havet ♥

Världens bästa mormor♥

Jag och lilla skrutten, som trivdes ute vid havet♥

Kommentera här: