mors dag 2012

Vad jag har blivit uppvaktad idag! Elliot sprang fram med finaste presenten♥ och så har jag frossat i kakor och annat gott hela dan. På eftermiddan kom vår granne in med en massa god mat och sen kom vår andra granne in med en massa god tårta och bullar! Jag tror jag är känd i kvarteret för att tycka om mat :D
Igår hade vi schlagerkväll här, jättetrevligt! Och så kul att Sverige vann!!


Fina presenten som innehöll ett Pandora-armband med tre stycken fina berlocker♥


Igår hamnade Elliot och jag på ett riktigt kalas när vi åkte till Kungsängen för att handla. Det var en massa gratis aktiviteter för barn så skrutten fick ballonger, fiskdamm, godis (som jag tog hand om), sockervadd (som jag åt upp) och så fick han klappa en kamel!

Kanderade äppel!


Det bjöds på små söta cupcakes.


Elliot undrade nog vad det var för ett konstigt djur!


Två små prinsar som efter middan fick bada i poolen, det tyckte dom mycket om!


Glass och jordgubbar till efterrätt!


Mums!

Kommentera här: