Kryssning och tapetsering

Igår kom vi hem från kryssningen med Silja Galaxy. Har haft så roligt! Roligast hade nog Elliot, han började gråta när han förstod att vi skulle gå av båten igårkväll. Han var vaken 12 timmar i sträck, undantag för 15 minuter då han somnade i hytten men vaknade snabbt igen, ville inte missa nånting :) Sprang runt på olika ställen på färjan, till lekrummet med bollhavet, spelrummet, butiker och spelmaskinerna, Och så satt han i fönstren och spanade ut över havet♥
Idag har jag fått så fint i mitt arbetsrum, visar tapeterna sålänge, ska bli roligt att visa när det är helt klart med möbler och allt.
 
En ivrig Skruttis på kryssning!
 
Åt en massa god mat på buffén. För barnen fanns en egen buffé med mini-hamburgare, köttbullar, pommes, prinskorvar, pannkisar m.m. Här är vi inne på desserten!
 
 
Cool kille!
 
 
 
 
 
Jag frågade Elliot vad han tyckte var roligast i helgen: BOLLHAVET!!
 
Elliot älskade att spela på maskinerna! Så fort dom slutade snurra så skrek han "Mera pengar, mera pengar" haha ♥
 
Spanar♥
 
Inte alla tycker det är lika kul med bingo som jag gör :D
 
 
I hytten
 
Idag började Robban och pappa tapetsera. Elliot hjälpte till!
 
Såhär snyggt blev det! Hollywood-tapeterna har jag köpt på K-rauta.

Kommentera här: