Mors dag 2013

 
    Grattis alla fina mammor! Idag blev jag firad av Elliot ♥ Klockan 6 på morgonen stod han vid sängen med ett litet paket i handen, så söt!! Fick en fin glittrig sko-berlock till mitt armband. Idag kommer mormor & morfar hit på lunch och innan dess ska jag åka och hälsa på en nyfödd liten bebis.
I fredags flög vi hem till Ronneby! Både jag och Elliot var trötta och somnade när det var 10 minuter kvar av resan.
Igår var mamma och jag på en roadtrip till Småland och Glasriket. Hade en jätterolig dag♥
Hoppas så att Kosta och de övriga glasbruken få förbli svenskägda.
Blev många fler kassar innan vi körde tillbaka hem!
Elliot var hemma med morfar och gjorde cirkuskonster!

Kommentarer:

1 Martina:

Ser farligt ut det där!

2 Frida:

morfar som lärde honom göra volter :) :) :)

Kommentera här: