Glasriket

Har haft en toppenhelg hemma i Ronneby, helt själv! Kändes konstigt att flyga ner utan en liten Elliot bredvid. Mamma och jag var på glasbruksrunda i lördags. En toppendag i glasriket! Helgen gick så fort men hann med ett besök på loppis i Brunnsparken igår också. Det är så roligt att gå ner där, fika med gubbarna och göra fynd!
Imorgon blir det att åka söderut igen men den här gången ända till Mallis, ska bli så kul!
Mami jobbade när jag landade i fredags♥
 
Köpte med fika från Ninas konditori.
 
Första stoppet blev Johansfors.
 
 
 
Stod och tittade en stund på hur glaset blir till.
 
 
 
 
En glass i solen.
 
I Kosta var det även bilutställning.
 
Och jag testade segway. Jättekul!
 
 
Dagens inköp! Vi gynnar glasbruken.
 
Igår när jag var på väg på loppis i Brunnsparken hörde jag en massa pip från sjön och där var små sötnosar♥ Gick ner igen sen och matade dom.

Kommentera här: