Tisdag 6 maj 2014

♥Hemma nu efter en fantastisk vecka på underbara Mallorca. Ingen av oss ville åka hem imorse. Men åker dit snart igen. Elliot har haft så himla kul med alla aktiviteter och sol & bad. Kommer aldrig glömma första mötet med Lollo & Bernie! Som han längtat efter att kramas med dom♥ Har träffat många roliga människor också och jag har till och med läst ut en hel bok. Det var typ 3 år sen senast! Känns konstigt att gå till jobbet imorgon istället för att gå ner till poolen och bada♥
 
En laddad Elliot på planet till Mallis♥
 
 
 
 
 
 
Många kramar blev det♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Siesta vid poolen♥
 
Bästa mormor semestrade med oss några dar♥
 
 
 
 
 
 
Ute på restaurang! Vi hade all inclusive 5 dagar men den maten gick inte hem hos Elliot. Han åt som allra mest när vi var på restaurang.
 
 
 
 
Tivoli vid hamnen. Elliot ville dit hela tiden!
 
 
Galen i att hoppa mini bungyjump!
 
 
Jag älskar sådana hära spelställen och det verkar som Elliot ärvt det efter mig!! Det är svårt att få honom därifrån!
 
Blåste och var mulet en halv dag och då passade vi på att gå promenad till hamnen.
 
Hoppa igen!
 
 
 
Massa dans och underhållnig varje kväll.
 
 
Stranden i Alcudia är toppen och det var jättevarmt i vattnet redan.
 
 
Lunch på mitt favoritställe KFC. Och jag har hört att det ska öppna i sthlm, hoppas hoppas!!
 
På väg ut på middag!
 
 
Tog häst och vagn till gamla stan i söndags och gick på marknad.
 
 
 
 
 
 
Elliot träffade en kompis som var precis lika busig som han själv♥
 
 
Mini-disco♥

Kommentera här: