Måndag 6 oktober 2014

Idag är det höst! Känns konstigt att jag bara för ett par veckor sedan låg och solade på terassen. Har haft en fantastisk vecka och helg! Pappa har varit här en hel vecka, känns så tomt nu när han åkt hem men han kommer snart igen♥
 
På väg till dagis med morfar♥
 
 
 
 
 
 
 
Hjälper till med förrådet, jag blev rädd när jag såg Elliot titta fram bakom hustaket!!!
 
Elliot är vänsterhänt!! Han gör precis allting med vänster hand.
 
Resultatet av reklamfotograferingen som jag medverkade i, jätteskoj! Bilden visas över hela världen. Jag sitter allra längst fram till vänster mellan två stiliga karlar, tyvärr tittar jag åt sidan.
 
Och på tal om SAS så firades min mammi av då hon slutar efter oktober. Tänk att jobba i 40 år på samma bolag, häftigt♥
 
Elliot & Elliot! Coolaste bilen i Järfälla.
 
Var ju hos Nelly och lilla familjen i Göteborg förra lördagen. Hade så mys! Göteborgarna vet hur man fikar, största kanelbullen jag sett!
 
 
 
 
 
Söta Siri♥
 
Underbart att vara ute i skärgården!

Kommentera här: