Solvalla

Igår var vi på Solvalla för första gången, så kul!! Det var familjekväll med olika aktiviteter och Elliot vann en massa fina priser, bland annat för bästa cowboy-outfit♥ Han vann även att få åka med i startbilen i valfritt lopp, så kul!! Så snart blir det ett besök där igen, kan knappt vänta! 
 
En liten cowboy redo för kvällens travfest♥
 
Smarrigt pris för bästa western-outfit!
 
 
Fina bilar var också på plats.
 
Tävling om vem som kunde stapla morötterna högst, Elliot vann!
 
Vinsten var denna fina traktor♥
 
Bästa Henke var också på travet igår!
 
 
 
Den här fina bilen kommer Elliot att få åka med ute på travbanan framför hästarna! Hoppas jag också få följa med!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Vilken underbar blogg du har! Jätte rolig och spännande att läsa! Tänkte passa på att tipsa dig om en gratis panel men super fina premier! Givetvis helt gratis! Jag värvar dig gärna! Då man måste få en inbjudan för att kunna bli medlem! Vilket är helt kostnads fritt. Super enkelt och roligt! Maila mig gärna på min mail så skickar jag en inbjudan!

Svar: Tack för fina kommentaren :) Jag är medlem i de flesta paneler redan. Mvh Frida
Frida

Kommentera här: