Sommarvärme!

Långhelg och sol, vad mer kan man begära! Helgen bestod av besök på gallopbanan i Bro, ett besök på nyöppnade Dollarstore också i Bro (Elliot tyckte att det var världens paradis med alla USA-prylar hihi), mysigt födelsedagskalas när Alvin fyllde 5 år, softat på terassen, grillat m.m. Har varit fullt hus med barn och tonåringar hos oss hela helgen, mysigt♥
 
 
 
Elliots brorsor ♥
 
 
Träffade Lollo och Bernie på gallopbanan, det fick mig att längta till Mallis ♥
 
Världens paradis skrek Elliot när vi handlat på Dollarstore :D Massa USA-prylar, kepsar, hattar, engångstallrikar, skor, plånböcker m.m.
 
En uppblåsbar flamingo fick följa med hem, Elliot blev väldigt förtjust i den haha
 
Att grilla är ett måste när det är sommar. Lithells nya bokspånsrökta grillkorvar var väldigt goda.
 
Elliots saftbar! Han bestämde sig för att sälja kall saft till grannarna en solig dag♥
 
 Första kunden!
 
Mys med "stora Elliot" ♥
 
Hurra för Alvin 5 år♥ Så himla mysigt kalas med massa god tårta, middag och massa skratt♥
 
 
 
 
 
 
Världens bästa moster fick en glossybox av mig med bland annat en parfym. Då säger Elliot "men mamma du sa ju att den doftar som en kärringparfym" 
 
 
 
Många skratt blev det ♥
 
Morsdag bjöd på sol, jordgubbar och bubbel. Blev uppvaktad av killarna med rosor, trisslotter, teckningar och annat fint♥
 
Och här är min fina lilla mormor, 95 år, som blev uppvaktad hemma i Ronneby. Åhh vad jag önskar att jag hade varit där♥
 

Kommentera här: