🍁Höstlov🍁

Halloweenveckan Ă€r hĂ€r och Elliot Ă€r hemma i Ronneby pĂ„ höstlov 🎃 jag jobbar i veckan men Ă€r ledig pĂ„ fredag nĂ€r elliot kommer upp igen och dĂ„ blir det halloween pĂ„
grönan đŸŽƒđŸ’€â˜ ïž
Vi hade en toppenhelg i Ronneby. Var i Tingsryd och fikade pĂ„ Börjes samt provkörde en Hyundai och Ă€r med och tĂ€vlar om en lyxig fotbollsresa till London. HĂ„ller tummarna✹
I lördags var vi i glasriket hela dan och jag fyndade massor, bĂ„de klĂ€der och glas. 
I söndags var vi i Bokön och tittade pĂ„ Emils hönor, sĂ„ fina 😍 nu vill jag ha höns Ă€nnu mer 🐔 var Ă€ven hos mormor och morfar och fikade och gjorde anden i glaset, det tyckte Elliot var jĂ€ttespĂ€nnande 💀 
PĂ„ onsdag ska Robban och jag gĂ„ pĂ„ konsert, Woodstock 50 Ă„r, ser fram emot det đŸŽ¶ 
Grattis till mamma som fyller Ă„r idag 💗

VĂ„ra bidrag till tĂ€vlingen ✹✹
Mycket glitter i glasriket ✹✹✹
Sysslingar💗

SĂ„ fina 😍 Emil Ă€r sĂ„ duktig med djuren ✹✹




Gick Hultalunken igĂ„r. SĂ„g idag pĂ„ FriluftsfrĂ€mjandets hemsida att mamma och jag vann 🙂

Elliots lĂ€skiga pumpa 🎃



Kommentera hÀr: