Gran Canaria

Är hemma efter en händelserik semester som innehöll både storm, magsjuka, förseningar och kvarglömt bagage bara för att nämna något... Vi har ändå haft en jätterolig semester tillsammans med sol, bad, shopping och en massa god mat och Coronitas! Här kommer lite bilder från Gran Canaria ♥ 



Från flygplanet!



Precis när vi kommit fram till lägenhetshotellet, redan då hade det börjat blåsa
men det kändes helt fantastiskt att kunna sitta ute utan att frysa!



Det lilla centrumet precis nedanför där vi bodde.







Här ser man på palmerna hur det stormar och vågen som kastas in!





Det finns goda bakverk på Kanarieöarna också :)



Våran terass



Mamma och jag på väg ut



Rob på marknad i Puerto Mogan



Jättemysigt ställe som kallas för Lilla Venedig











Jag fikar på terassen med croissant som jag fyllt med choklad!



Stor utomhusshopping i Puerto Rico



Mamma och jag åkte till Arguineguin en dag på marknad och tog färjan tillbaka

















Jag gör tummen ner, ville inte åka hem till kylan igen!!!

Kommentarer:

1 fridan:

Hej gumman. Förlåt att jag har varit så fruktansvärt dålig på att höra av mig. Här har det varit kaos. Men det ser ut som du haft en underbar semester! Hoppas vi kan ses snart, alldeles för länge sedan. Puss

2 Frida:

Ååå jag saknar dig!! Vi måste ses snart!! I veckan tycker jag :) eller hör av dig när du kan ses, vi har ju så mycket att prata om!! love u puss puss

Kommentera här: