Torsdag 29 december

Idag är det nästan storm ute! Var ändå ute en runda med barnvagnen tidigare idag, fick bädda in skruttis ordentligt i fällen så han inte skulle blåsa iväg! Ikväll ska Robban och jag ut och äta här i Ronneby och imorgon är det besök hos min favoritfrisör och bio som står på schemat! Vet inte vilka filmer som går här men jag tror det är den nya Stig Helmer-filmen.
Här är lite bilder från julafton och mellandagarna♥

Baby E fick också smaka lite av det goda julbordet. Tror han gillade mammas köttbullar mest!


Mys framför spisen med morfar.

Och så fick vi besök av tomten!

Elliot var inte särskilt rädd för tomten, lite avvaktande bara!

Det var roligt att se när han öppnade sina första julklappar.


Robban och jag på mitt favorit café, Café Tre G, i Karlskrona. Åkte in en runda och kolla lite på rean. Hittade en massa snyggt! Både på rea och ordinarie pris :)

Kommentera här: