Ronneby!

Har haft en riktigt mysig helg i Ronneby♥ I lördags var vi nere på stan hela dan och handlade och fikade, besökte en företagsmässa och åkte tåg(!) På kvällen hade vi kräftskiva och senare kollade mamma och jag på min favoritserie Mord i paradiset och jag lyckades hålla mig vaken hela serien den här gången! Elliot låg bredvid i soffan och sov♥ Igår var vi hos gammelmormor och gammelmorfar nästan hela dan och lekte och fikade♥
 
Den här veckan är fullspäckad av olika aktiviteter. Idag har jag besiktat bilen (gick väl sådär), imorgon på jobbet ska jag vara med på en spännande invigning av sveriges första svanenmärkta förskola, jag tycker det är så häftigt, tänk om alla förskolor vore svanenmärkta! Tisdag kväll är det föräldrarmöte på Elliots dagis. Onsdag ska jag medverka på en mässa i Järfälla, torsdag blir det fler mässor samt ett roligt projekt med tidningen Metro och sen är det redan fredag!
       På väg till söder!
       Hej Ronneby!
       Åkte ett sightseeing tåg som fanns på torget. Första rundan var det bara mamma, elliot och jag    som åkte :D
       Skruttis gör reklam för pappas jobb :D
       När jag var hos frissan och blev fin i håret ville Elliot också få håret fixat :D
       Köpte fin honung på torget.
       Tog en fika på Contan.
        När vi var ute i sommarstugan så kom det förbi en älg! Så himla mysigt att vara ute på landet.
       Vi körde fyrhjuling.
       Kräftis!
       Var på loppis igår och Elliot gjorde fynd! Han sprang som en galen mellan lådorna och skulle titta och plocka med allt!!
       Matade änderna i våran vackra brunnspark.
       Våran vackra kyrka från 1100-talet.
       Leker hos mormor Wiva och morfar Hilding!
       På väg tillbaka till Stockholm!

Kommentera här: