Fashion night 2015

Igår var mammi och jag på en av årets många höjdpunkter! Alla butiker på Biblioteksgatan , Sturegallerian, Mood, NK m.m. har öppet till kl 22 och en massa roliga erbjudanden, tävlingar, bubbel och goodiebags. Vi hade så skoj! Robban hämtade oss strax innan butikerna stängde♥
 
 
Happy Socks hade så färgglad och rolig skyltning.
 
 
 
 
 
Var på Sturehof och tog ett glas rosé och champagne.
 
Hemma igen och går igenom alla fynden! Lyckades vinna en jättestor goodiebag fylld av roliga saker, krämer, smink, kläder, smycken, presentkort, kaffe, te plus en massa annat!
 

Största goodiebag jag sett!
 
Innan lunch idag så var jag och min kollega och hälsade på hos bina som finns bakom byggnaden där vi jobbar. Jättemysig upplevelse! Jag är så förtjust i bin och humlor♥
 
Duktiga små bin♥
 
Fick även smaka honungen och fick med oss vaxkakan.

Kommentera här: