Nytt år!

Har varit en fantastiskt mysig jul och nyår hemma i Ronneby♥ Åkte upp till Stäket igen på nyårsdagen och har jobbat i veckan. Skönt med helg igen!
 
Möttes av det här berget av fina julklappar när vi kom hem till Ronneby :) Och mamma som sa att det inte skulle bli så mycket klappar i år. 
 
På julafton var Elliot, mamma och jag i kyrkan, så mysigt och stämningsfullt♥
 
Tittade på julkrubban.
 
 
Tog en mysig promenad i de gamla kvarteren vid kyrkan. 
 
 
Var hos min mormor och morfar och pyntade granen♥
 
 
Så kom tomten framåt kvällen♥
 
Har haft det så lugnt och mysigt, legat i soffan och läst böcker.
 
Robban och jag var inne i Karlskrona på mellandagsrea och köpte bla den här glittriga klänningen. Jättefin men det är glitter i hela huset!
 
Elliot inne hos Anton och leker.
 
 
Fixade oss fina i håret hos Boudi och hans brorsa.
 
Dagarna innan nyårsafton bjöd Hindrikssons färg på ett jättefint fyrverkeri i stan.
 
Nyårsafton! Firades hemma med mormor och morfar. Till fördrink blev det bubbel med sockervadd. Mamma lagade det godaste nånsin till huvudrätten, inbakad fläskfilé med hasselbackspotatis♥
 
 
 
Nyårstårta♦
 
Så blev det nytt år! Elliot var i sitt esse som vanligt! Han älskar verkligen nyårsafton och att få skjuta raketer♥
 
 
Gott nytt år! ♥
 
Har fått nya grannar ute vid sommarstugan!
 
Så himla söta lamadjur♥
 
Var hemma hos Frida i veckan och tog en nyårsskål♥
 
 
Min favoritchampagne!
 
Min nya almanacka kom i veckan, så nöjd över den!

Kommentera här: