Äggjakt!

Glad påsk! Imorse var jag uppe tidigt och körde ut till Arlanda där Clarion Sign hade påskäggsjakt. Så kul! Hittade minsann ett guldägg med godis, ritual handkräm samt ett presentkort på övernattning❤ Det var kul också att se när alla sprang runt och letade, både barn och vuxna 😃 Åker snart till Ronneby för att fira påsk, ska bli så mysigt😍
 
 
 
 
Elliot och jag har påskpyntat hemma😍
 
 
 
Har gjort en äggjakt till Elliot som han ska få göra innan vi åker ut till Bromma och vidare till Ronneby. Har gjort ledtrådar som tillslut leder fram till spisen där ägget ligger.
 
Lite av innehållet.
 
Den här fina fick jag av Anna när vi var på aw tidigare i veckan❤
 
Elliot och jag var på fotografering för Clas Ohlsons för ett tag sen och då fick han den här jätteballongen! Den fick följa med på bion efteråt😄
 
Som jag älskar påsken!

Kommentera här: